معرفی مکان های گردشگری

مکان های گردشگری

معرفی مکان های گردشگری

مکان های گردشگری

  • ۰
  • ۰

معرفی شهر توکیو

توکیو شهر صنعتی جهان

توکیو شهری بی همتا که قطعا بارها نام این شهر را شنیده اید. اما آیا تا بحال قصد سفر به این شهر را داشته اید؟ ما امروز سعی داریم تا به معرفی شهر توکیو برای کسانی که قصد رفتن به تور ژاپن را دارند بپردازیم و آن ها را با ناشناخته های توکیو آشنا کنیم.



همانطور که می دانید توکیو که در واقع به عنوان کلان شهر در جهان شناخته شده است (東京都) و پایتخت کشور ژاپن بوده و در شرق جزیره هونشوی (Honshū) که دومین جزیره پرجمعیت جهان می باشد قرار دارد. منطقه کنونی شهر توکیو در گذشته به نام ادو نامگذاری شده بوده که بعد ها به علت مسائل سیاسی به توکیو تغیر نام داده است، کلمه توکیو به معنای پایتخت شرقی می باشد.

شهر توکیو یکی از شهر های توریستی در جهان شناخته شده است و دارای مراکز گردشگری بسیاری می باشد، این شهر دارای مراکز بزرگ تجاری، پارک ها ، رستوران ها، چشمه ها و حمام های آب گرم ، موزه ها و ورزشگاه ها بین المللی ، باغ وحش و ... می باشد.

در این مرحله قصد داریم چند نمونه از هتل های شهر توکیو را به کسانی که قصد سفر به ژاپن را دارند معرفی کنیم.



معرفی هتل ها

هتل سیو گینزا Hotel seiyo Ginza یکی از هتل ها لوکس ژاپن می باشد که در محله گینزا یکی از مناطق قدیمی توکیو که دارای معماری به سبک غربی می باشد ساخته شده است.

هتل ریومه ایکان RYUME IKAN که در ژاپن به نام مسافرخانه شناخته شده است اما با این حال از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و در منطقه چیودا واقه شده است. در ژاپن کلمه ریوکان به عنوان مسافرخانه اطلاق می شود.

هتل ساکورا نیز در منطقه چیودا واقع شده است و محلی مناسب جهت اقامت در سفر های کاری می باشد. این هتل نیز از کیفیت بالایی برخوردا است.



  • ۹۸/۰۳/۱۳
  • سعید حسن زاده

تور ژاپن

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی